Issues in Mathematics Education (IMED)

Jurnal IMED menerima tulisan yang memuat ide, inovasi, dan perkembangan baru dalam dunia pendidkan matematika. Jurnal ini mengedepankan tulisan yang mampu meningkatkan kualitas pembelajaran matematika di kelas pada berbagai tingkat pendidikan. Jurnal ini menerima tulisan dari hasil penelitian, isu menarik, dan juga kajian pustaka tentang pendidikan matematika. 

 

Journal of IMED presents new ideas, developments, and innovations in mathematics education. It involves attempts to enhance teaching and learning mathematics in the classroom at all levels. It deals with educational articles from research, recent issues, and literature reviews. All paper related to mathematics education are welcome.


Journal Homepage Image

Vol 3, No 1 (2019): Maret

Table of Contents

Articles

Hamzah Upu
Ilham Minggi
Nur Isnaeni Sari
PDF
1 - 11
Nur Aynun
Abdul Rahman
A. Asdar
PDF
12 - 21
A. Amirullah
Usman Mulbar
Nurwati Djam'an
PDF
22 - 29
Sitti Hartinah
A. Asdar
D. Djadir
PDF
30 - 38
S. Syarifatunnisa
S. Suradi
A. Awi
PDF
39 - 48
Dwi Fitriani Rosali
T. Talib
A. Asdar
PDF
49 - 57
Fatimah Akbal
A. Alimuddin
R. Rusli
PDF
58 - 69
Rizky Ayu Fatimah Ridwan
A. Alimuddin
D. Djadir
PDF
70 - 80
B. Busran
PDF
81 - 91
Yusrianah Thamrin
R. Rusli
B. Bernard
PDF
92 - 100